نکاتی که افراد بانفوذ، خوب می دانند
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان

نکاتی که افراد بانفوذ خوب می دانند

۱- آن ها سخنران های عمومی فوق العاده ای هستند

قدرت نفوذ در افراد می تواند موجب برقراری ارتباط بین ایده ها و مبدل ساختن آن به ایده هایی ماندگار شود. برای بسیاری از افراد بانفوذ، سخنرانی های عمومی بهترین راه برای انجام رساندن این هدف است.

۲- دارای مهارت های فردی استثنایی هستند

بسیاری از این افراد دارای توانایی منحصر به فردی هستند، آن ها قادرند تا در حال صحبت کردن با دیگران از احساس خاص بودن را به آن ها القا کنند.

۳- قابلیت حفظ تمرکز بسیار بالا

آن ها نیازی ندارند تا همانند دیگر افراد خود را درگیر کارهای خسته کننده و بیهوده چون مقدمه سازی های سطحی و خارج از موضوع سازند. قرار گرفتن در یک جایگاه شناخته شده و مطرح در چگونگی رفتار اجتماعی و موقعیت و انتخاب های آنان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

به چگونگی عملکرد باب اگان مقاله نویس و یکی از افراد با سابقه و کهنه کار صنعت تلفن همراه توجه کنید. او در مقالات خود از زندگی شخصی خود و بررسی موضوعات و مسایل غیر مرتبط نمی پردازد، بلکه تنها به بررسی تخصصی امور تلفن همراه مشغول است.

۴- جاذبه بیشتر یکی از ویژگی های مهم شخصیتی در این افراد است

یکی از ویژگی های افراد با نفوذ کاریزما و گیرایی طبیعی در آن هاست که این افراد را در زمینه متقاعد کردن و هم آرا کردن دیگر افراد با خود یاری می دهد.

۵- آن ها به تک بعد بودن محدود نشده و از استعدادها و توانایی های گوناگونی برخوردار هستند

ممکن است این افراد در حین صحبت کردن با شما، حداقل ۲۵ درصد از فکرشان مشغول موضوع دیگری باشد، اما نگران نباشید، چرا که ۷۵ درصد، بیشترین حد از توجه است که هر فرد می تواند به شما تعلق دهد! بیشتر این افراد بسیار پرمشغله هستند.

منبع: دنیای اقتصاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها